CHAINS! STOER, VROUWELIJK & TRENDY!

In een vorige blogpost kon je al lezen hoe enthousiast ik ben over de stijl van Stella McCartney... Zo stoer, maar toch ook zo vrouwelijk. Een stijl waar TASvanTESS van houdt!


De tassen van Stella McCartney zijn kostbaar... Voor de meesten van ons is het geen tas die je zo maar eventjes koopt.

Maar gelukkig heeft TASvanTESS enkele inspired versies in de (standaard)collectie!
De TASSEN van TESS zijn gemaakt van Italiaans leer. Dit in tegenstelling tot de tassen van Stella McCartney: zij maakt geen enkele tas van leer en is daar heel principieel in.

Onze collectie

Een voorbeeld: de zachtglanzende tassen met de kenmerkende 'chains' vind je bij TASvanTESS in veel kleuren in de webshop. Inmiddels hebben we de collectie uitgebreid met de suède fringe tassen in zwart en trendy tan. Stoer, zwierig en o zo vrouwelijk!
Bekijk alle kleuren/modellen in deze style eens in de webshop!






Tot een volgende keer!

Tess
TASvanTESS





Tekst & foto's: copyright © TASvanTESS.nl





2 opmerkingen:

  1. Ik heb die suède sinds een paar weken en ben er héél blij mee. Heel apart en prachtige kwaliteit. Ik had de echte in Staatsburg bij Le Printemps gezien voor 2100 euro! Al zou ik de staats winnen, dan nog niet. Die van jou zijn "iets" leuker geprijsd. En in tegenstelling tot Stella, houd ik wél van leer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je reactie Kliefje. Fijn dat je blij bent met de tas! We zijn het helemaal met elkaar eens!

    BeantwoordenVerwijderen