Letterlijk: HANDIG...

... en móóói zijn de leren crocoprint portemonnees die we recentelijk in de collectie hebben opgenomen.


WANT:

Steeds vaker merkte ik dat de portemonnee die ik dagelijks gebruik nèt niet lekker in mijn kleinere tassen past: het was altijd 'nèt niet' of 'nèt wel', maar dan weer 'nèt niet' voor mijn andere spulletjes. Kortom: gedoe.

Wat zou het handig zijn om een wat kleiner formaat mee te nemen. Maar dan wel een portemonnee van leer natuurlijk en dan ook van Italiaanse makelij, want aan de kwaliteit en creativiteit van de Italianen ben ik verslingerd.

Dus ging ik in Italië op zoek naar zo'n exemplaar.

Om in mijn kleinere tasjes te passen waren mijn wensen:
- niet langer dan 17 cm
- lekker plat, maar wel met genoeg vakjes
- veilige ritssluiting rondom.

O ja, en mijn aanvullende eisen:
- prettig geprijsd
- 'MOOI' en niet 'SAAI'

Zo'n portemonnee hebben we gevonden! Afmetingen: 17 x 10 cm.






Italiaanse leren portemonnee met crocoprint

'Missie geslaagd' zou ik zeggen!

Tot een volgende keer!

Tess
TASvanTESS
www.tasvantess.nl





Tekst & foto's: copyright © TASvanTESS.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten